Specialista pro záruky
Pracovní náplň
- podpora dealerské sítě v oblasti záruk pro záruční a mimo záruční opravy ve spolupráci s lokálním poprodejním týmem
- příprava lokálních bulletinů a novinek, lokalizace centrálních materiálů
- administrace předběžného schvalování oprav s technickým týmem
- aktualizace servisních intervalů a správa elektronické servisní knížky
- podpora týmu Zákaznického centra v oblasti záruk a z nich plynoucích nároků
- příprava pravidelných záručních webexů, F2F školení a prezentace
- účast na centrálních webexech a komunikace se záručním týmem Ford of Europe
- administrace servisních svolávacích akcí, reporty a přehledy pro Autorizované partnery
- příprava podkladů k proplacení záručních nároků
Požadujeme
- minimálně 3 roky praxe v administrativě a/nebo zákaznickém servisu
- zkušenosti z podobné pozice vítány, nejlépe v techničtějším prostředí
- komunikativní znalost anglického jazyka – pravidelná komunikace s centrálními týmy
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- velmi dobrou znalost českého jazyka – korektury textů
- schopnost samostatné práce, ale i práce v týmu a pro tým
- proaktivitu a pozitivní přístup k řešení problémů
- pečlivost, svědomitost, důslednost
Nabízíme
- práci v přátelském kolektivu s lidmi, na které je spolehnutí
- po zapracování možnost částečného výkonu práce z domova
- možnost podílet se na fungování velké nadnárodní korporace
- příjemné pracovní prostředí poblíž centra Prahy
- osobní rozvoj, prostor pro další růst
- odpovídající platové ohodnocení
a přiložte životopis: