Logistik náhradních dílů
Pracovní náplň
- komplexní zodpovědnost za dodávky náhradních dílů dealerům Ford, vč. poskytování relevantních informací a technické podpory
- koordinace logistiky a procesu fakturace dílů, spolupráce s externím logistickým partnerem
- komunikace s týmem centrálního skladu dílů a včasné řešení dealerských reklamací a stížností
- správa vratných dílů, posuzování dealerských požadavků, příprava podkladů pro fakturace, zasílání požadavků na kontrolu skladu
- podpora při zajištění dílů v rámci evropské dealerské sítě Ford v případě nedostupnosti dílu z centrálního skladu
- sledování limitů pro objednávky dílů, podpora při hodnocení plnění servisních cílů
- koordinace programu zpětného odběru baterií, další zodpovědosti v oblasti ŽP
- implementace nových lokálních i centrálních programů ve svěřené oblasti
- správa CoC dokumentů a potvrzení technických dat pro individuálně dovezená vozidla; poskytování dalších certifikací
Požadujeme
- min. SŠ s maturitou
- alespoň tříletou zkušenost v automobilovém odvětví, nejlépe v oblasti logistiky/zákaznického servisu/aftersalesu
- perfektní znalost češtiny a pokročilou angličtinu slovem i písmem (pravidelné webexy v AJ s týmy FoE a centrálním skladem)
- pečlivost, schopnost dotahovat věci a stanovit si priority
- velmi dobré prezentační a vyjednávací dovednosti, přesvědčivost, umění naslouchat
- znalost reportovacích nástrojů, MS Office pokročile
- samostatnost, pracovitost, ochota se učit a rozvíjet
- schopnost pracovat pro tým i jako jeho součást
Nabízíme
- přátelský tým a kolektiv, který je vždy připraven pomoci, to vše v moderním zázemí a atraktivní lokalitě v Karlíně
- příležitost pro využití a rozvoj vašich znalostí, dovedností a talentu v rámci jedné z největších automobilek světa
- možnost podílet se na zvyšování spokojenosti zákazníků Ford
- po zapracování možnost částečného výkonu z domova
- odpovídající mzdové ohodnocení včetně balíčku atraktivních benefitů
a přiložte životopis: